Skulle blivit publicerat igår kväll!!

Men ser n ä s t an  likadant ut även idag =D Förutom att vi varit & fikat hela eftermiddagen hos Maria!!!
Då börjar även denna dagen lida mot sitt slut . . . Vi har inte fått så mycket vettigt gjort mer än att promenera ner till Coop för att ta en handling! Men det var så att det räckte & blev över. Vi bor uppe på ett berg typ.. eller hur man nu ska förklara! Så man måste gå uppför hur man än gör =( Så det är väl en 3 km BARA backe upp från Coop, med barnvagn och tunga kassar - Jag skrek riktigt jävligt saker inombord och huvudet snurrade. MEN .. gjorde nog gott för den jäkla kondisen som verkar ta år och dar att få tillbaka.

När vi kom hem så hade Magnus kommit från jobbet så han och Vince satte sig för att leka och jag ställe mig vid spisen som den husmor jag är. Gjorde köttfärsås : Köttfärs, krossade tomater, creme fraiche, vitlök, färska champisar, lök... som jag gjorde en Lasagne av. Första gången jag gjorde en egen faktiskt och den blev superve.



Magnus är på innebandyträning, Vincent sover. Jag sitter här och känner bara ett stort LUGN =D Haha.
Ska strax sätta mig o kika på Beck. Man har sett det tusen gånger men får aldrig nog. Gundvald och grannen ä g e r. Hhih

Här SITTER min lill-bus och Magnus looks a little bit crazy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0