Godnattt!!!

Jahopp.. då har vi vilat, ätit och lekt.. myst med våran Papps!! :-) Dammsugit, diskar och även tvättat lite. Hemmet är verkligen en syssla som aldrig tar slut, det är långt ifrån fint här ialafall. Tagit bort sängkläderna och nya ska på innan vi lägger oss. Kommer nyss hem från Coop, i gick en liten promenix.. kände för lite frisk luft innan vi ska se på film, och såklart vill man ha lite gott att äta till. Så det blev : Naturchips, lökdipp, Fanta W o r l d  (En ny,världens godaste dricka) och godis - L ö r d a g  h e l a  v e c k a n  i  v å r a t  h e m  = )

Vincent fick smaka Lasagne idag och det verkade han inte så förtjust i . I hela sitt 5månaders liv har han smockat i sig och älskat precis allt.. :-) Eller så var det för det var första gången. Han kväljde sig själc och gjorde söta grimaser. Vi får prova imorgon igen och se om han verkar gilla det men annars får vi ge fasen i & köpa det mer . Men jag ÄLSKADE det iallafall . Ha ha ha!!!

Käkar glass i Gbg :-)


The Familyy tittar på vattnet =) Pappsen, kevin & mathilda också!!


Mumsisss


Rolig min!!


Äter mat i det blåå. . .


Äter middag. . .


Är sjuk och vet inte vad jag har på mig ... ha ha ha


Äter rån för första gången.. mUms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0