- - -


Det är konstigt vad man automatiskt anpassar sig egentligen. Jag trodde att det skulle bli väldigt svårt efter höftprotes-operationen att som te.x man inte får sitta på huk, att man inte ska sitta i djuuupa fotöljer / soffor (ja inte ha benet i mer än 90 graders vinkling), resa sig med benen lite isär när man ska ställa sig, inte för hastigt, inte springa, inte hoppa, inte åka utförskidor mm.

Nu har jag ju faktiskt inte haft tillfälle för de 3 sista sakena men när den dagen kommer så får väl jag hålla till på After - skin i stället och det är ju inte helt fy skam det heller.

Nä men ärligt, allra helst det där med att inte sitta på huk. Något man ofta gör när man har barn.. så trodde jag att jag knappt skulle kunna ta hand om honom... HAHAHA, men jag sätter ju mig på huk med det enda benet o de opererade bakåt istället för uppåt och det går ju bra det också - Det blir inte svårare än vad man gör det!!
Jaja, en tanke bara.

---

Nu har lill-skiten äntligen somnat sin förmiddags nap. Han har varit jätte trött och jag bärde honom en stund. Min arm va typ avdomnad, jag lägger ner honom i spjälsängen och så stället han sig upp och asgarvar åt mig och vickar på blöjrumpan. Hahaha, glad man blir då?

Ska snart ta oss till Öppna förskolan idag också 0-5 år. Inte alls lika kul som 0-12mån men det är så sjukt dåligt väder och finns inget att göra. . . Kanske kusin Leo skulle följa med också!?

Tjhoo!!

Lite konstig hårfärg nu? Jaja, det får va ett tag för jag orkar ej hålla på mer=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0