Då var jag här igen dååå...

Att sluta med alla mediciner   ---   Och det är INTEEEE roligt
=(=(=(

Man vill bara dööö. Rent ut sagt. Varje gång jag har rest på mig idag så har jag blivit gråtfärdig och helt slut.
Det har varit jävligt deprimersamt, jobbigt & olyckligt.

Såhär vill jag inte leva. När man tänker så så är livet mycket roligare när man äter medicinerna. Hur jävligt låter inte det? Fan om man blir beroende av sån skit. Känns ju så varj gång man ska sluta. Livet blir för jävla tråkigt.
Har sovit 3 timmar idag och är ändå trött. Har ätit en clementin på hela dagen. Iofs har jag väl nästan inte ätit nåt på en vecka heller så det är väl det som är positivt utan.
Fan ska man behöva kämpa såhär bara för man har ont och vart sjuk. Varför ska sånt som tar bort smärta va beroendeframkallande? Har det inte varit nog liksom?

Nä usch.Lyssna inte på mig, känns bara för jävligt. & jag hade mer än gärna åkt ner till Apoteket & hämtat mer.
Men jag behöver ju dom inte längre & nån gång måste man ju sluta och det blir ju bara värre för varje gång.
Hur fan ska man klara det här? Tacka gudarna för att Magnus kom hem från jobbet nu. Ska låsa in mig i sovrummet, slänga mig i sängen och bara gråta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0