Dill chips, dill chips hela dan

Idag har inte hänt mycket.. varit uppe med lillskiten på morgonen... Vid 12 så gick jag & la mig och vaknade inte förrens kl 3 då Magnus åkte till jobbet och då hade lillen precis somnat.. sen lekte vi 2 timmar innan han somnade igen.
Nu sitter jag och bara vilar, är riktigt trött idag faktiskt. Är väl medicinerna jag ätit som gör det - Igen!!!
Men nu börjar värken släppa så från och med idag så slutar jag med allt, återigen. Blir gött och hoppas på att jag slipper göra fler uppehåll med Enbrel. Jag vill ju vara utan mediciner, allrahelst det allra starkaste som förstör så himla mycket. Både all energi, tröttheten slår till fullständigt dygnet runt.. helt jävlig trötthet. (Somnar kl 21, vaknar 6. Somnar om vid 8 igen & vaknar vid 10. Somnar om vid 13 & vaknar vid 15. Näsan varje dag och lägger mid 21 igen. Orka leva så). + att matlusten försvinner så man kanske äter en macka.. ELLER om man har tur.. lite mindre än en halv portions middag. På en hel dag, man vill verkligen inte ha något. Och det går ju inte när man redan är så smal som jag.
Men allt är ju bättre än att ha fruktansvärt ont. Men nu har det i princip gått över .. Skönt, hoppas man slipper massa "avtändningar" typ. Som sist, va ju helt bedrövligt. Jag menar, jag har ju bara ätit dessa ett par veckor nu.
Sist var det ju flera år.... Jaja!!!

Vincent's feber är borta idag.. ska ta tempen nu ige, han kändes lite varm när jag la honom nyss. Snorar som in i bomen och rosslar fortfarande så han mår ju långt ifrån bra. Men man kan ju hoppas det är på bättringsvägen.
Så nu är vi hemma dessa närmaste dagar. Får va friska tills lördag då vi ska på Dop & Trollis & jag ska vara fadder. Ska även följa med pappa & hans jobb på Julbord på Liseberg (det mysiga stället vid dansscenen där de brukar sälja skaldjur osv..) på fredag kväll. Vi ska till ett ställe i Gbg först & ta en fördrink. Hur mysigt blir inte det? Jag som ALDRIG har varit ute på julbord :) Myspys. På kvällen / natten tar vi pendeln hem till oss i Kungsis och på lördag dag åker vi med tillbaka till Thn.

Nu ska jag kika på Ullared på webben.. och vänta på baby för då ska vi kika på Bonde söker fru.. också på webben.. Natti från en trött emsisss :D

Guld blont blev det ju knappast men ser iallafall lit guldiga
inslag i det. Tycker ni inte!?


Ny väckt efter middagsluren och det var lite kinkigt så han somnade
om efter en pytte stund..


En sjuk stackars lit kille som ser lit kinkig och såå söt ut=) Näsan och ögonen rinner..


Ser inte ut som han vill kramas..va? Haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är beräknat till lördag den 12/12... men då jag vill att den ska komma ganska snart, känner att det gör ont i hela kroppen.. foglossning + att det trycker väldigt mycket neråt, så gav hon förslaget att testa hinnsvepning. Prövade aldrig detta förra gången, trots att jag gick över 8 dagar. Så det ska bli spännande att se resultatet, har dock hört att det är lite obehagligt och gör lite ont.

2009-12-02 @ 22:03:49
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0