Goood jul !!!

Hoppas ni hade en helt underbar Julafton igår!? Det hade vi, åt en underbar Jul-frukost, duschade och gjorde oss fina (åkte till Trollhättan kvällen innan julafton. Precis innan firade vi Svärmor's födelsedag och jul där). Så åkte vi vidare till mormor och åt Jul-lunch och delade lite klappar. Hem till mina föräldrar igen för att kika på Kalle Anka, förberedning för mat ytterliggare en gång och sen kom alla andra. Farbröderna<3 Malin<3, farmmor & farfar.
Tomten kom och det kom helt sjukligt med Julklappar till Vincent & oss. Så himla fint.
Kollade på Carl Bertil Jonssons julafton *Tradition* Hahaa.. och sen tjötade vi åt maaaaassor med choklad, sjöng och hade supeertrevligt.
Älskar mina släktingar massorrr!!!

Idag ska vi till farmor och äta Julmat igen. Imorgon åker vi tillbaks till Kungs och då blir det att fira jul hos Svärfar.

Datorn är på lagning i typ 2 veckor till tror jag!!
Nej nu hinns det inte mer. Det är full rulle hela tiden=D

SNÖSTORM UTE. Kan det bli mer juligt? Julen har baara börjat!! Kan man bli trött på den? Hurdå undrar jag=) Hihi
Finaa pepparkaksgubben!







Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Vi är ju också i Thn nu. Hade varit roligt att ses lite om ni har tid? Kraam

2009-12-25 @ 15:06:50
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Villken söt blogg! :)

Kram

2009-12-28 @ 00:44:45
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0