Usch va tråkig jag är

Som inte uppdaterat bloggen. Men i förmiddags när jag väl hade tid så krånglade internet och då tappar man lusten.

Hmm.. vad har vi då gjort - Jo igår var vi äntligen på Öppna förskolan igen efter en tids hemmatid med sjukdom osv. Det var kul och "fröknarna" tyckte det var så kul att se Vincent igen. Dom gillar honom sååå mycket.
Dom leker med honom hela tiden och lillen charmas tillbaka & bara flinar. (Mammaskryt, men han är ju det bästa jag har:) Efteråt så gick vi vidare till Kungsmässan och köpte lite födelsedagspresenter till Nellie som fyller 1 år imorgon. Vi var där nere på en liten födelsedagsfika igår kväll också. Mysigt, hon lärde sig gå förra veckan också =) Så kul att se hur de små bebisarna / barnen utvecklas. . .

Idag har vi mest varit hemma & tagit det lungt. Känns som det var välbehövligt eftersom det varit full rulle hela helgen. Vi har bara lekt mängder, sovit middag och sen tog vi en lång och gå promenad, lite gungning & en sväng till Coop. Där hitta jag en heeel del mjuka (även hårda) Julklappar till lill-skiten. Tänk va mycket som finns i såna stor-marknader, man brukar ju oftast titta lite snabbt eftersom man mest handlat mat men nu gick vi i allsjönsro. Jag iallafall, Vincent tyckte inte det var kul så han fick smaska lite Clementin-bitar.
Lite av sakerna får han i förskott nu. Kan inte hålla mig :) Och vissa saker är "Vinter-grejer" så man får passa på nu när det är vinter. Nästa år passar det ju inte =D

Jaja.. nu står maten i ugnen - Hungrar ihjäl. Inte ätit på hela dagen. Lillen somnade precis så vi ska slänga oss i soffan. Får se om jag orkar Jul-baka, tänkte nämligen baka en hel del. Fyller ju år nästa vecka också så kan va kul med Jul-godis=). Det var egentligen det jag skulle handla på Coop men inget följde med hem. Får se va vi har för ingridienser hemma. Så ska jag försöka övertala gubben att se på Tomten är far till alla barnen.
Kan det bli mer julstämning än så? *Tradition varje år* :) Haha - Jag blir som min far? Traditionell.
Jaja tjohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0