<3HelgHelgHelg<3

Ännu en underbar natt...helt knäpp-tyst hela natten lila prinsen! Smackat nångång för lite mat men annars har vi myst på.
Bytit blöja på blöja denna morgonen, stackars lillgubben!

Vi väntar på att väcka pappsen..han vilar lite middag efter jobbet så ska vi bada Vincent. Får se hur det går denna gången. Sitt första bad avskydde han =/
Efter det blir det påklädning & åka till bvc. Ska sprringa in på banken & fixa nytt sertifikat innan också. Mitt internet-banklösenord har slutat funka och jag vill (vill & vill) ju gärna kunna betala mina räkningar.

Har tänkt att göra någon riiiiktigt god fredagskvälls-mat ikväll. Skriv gärna ner era godaste maträtter om ni vill (A)
Annars har jag funderat på Kräft-pasta:

*LYXIG KRÄFT-PASTA*

500 g kräftor
1 liten vitlök
500 g färsk pasta
4 tsk smör
1 dl hackad persilja
1 hönsbuljong
4 krm samboloelek
4 dl mini creme fraiche
späd med grädde

Koka pastan. Hacka vitlöken och fräs i smör i en kstrull.
Tillsätt persilja, smulad buljong, sambalolek, creme fraiche.
Låt koka 1 min. Rör sen ner kräftorna. Serveras med pastan!

MUMSSSS! Riktig myskväll har jag planerat när hela familjen är samlad med chips & dip framför Letsdance! :-)
Plocka iordning lite i hemmet innan det blir fullt upp här - TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Mia

gottigt=) är menyn fortf. fel? kommer fortf. inte på din blogg via explorer så kan ju inte se det:(

2009-02-27 @ 18:09:59
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0