a little bit tired..

ja tjolahopp... har precis käkat! har stått i köket i flera timmar och lekt husmor, det tar sin lilla stund för mig att göra saker som sagt =P men det blev baconinlindade kycklingfileér i ugnen med en "sås" gjort på creme fraiche, riven ost och franska kryddor över... riset var slut så det fick bli äggnudlar till, men det dög :-) gjorde en lunchlåda som magnus kan ha med sig till jobbet imorgon, annars hade jag aldrig orkat göra nåt märkvärdigt till mig själv. trök juu... får väl se om han
tycker om det=) så gjorde jag negerbullar till "efterrätt" eftersom jag inte har nåt godis här hemma till mig ikväll ... nu har jag nåt att mumsa på till melodifestivalen!

annars händer det väl inte så mycket annat skoj här idag direkt. diskat och plockat lite!
nu är jag helt slut efter detta i köket så nu får jag väl ligga i soffan resten av kvällen - haha!

3 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0