Aaaarg.

Idag har jag varit rosenrasande jävla arg på en person. Ibland verkar det inte finnas någon gräns hur arg man kan bli.
Jaja på lite bättre humör nu iallafall. Även om det inte är glömt !!!

Bvc gick bra.
Vikt:
10/2: 3470
14/2: 3350
20/2: 3870
27/2: 4320

Längd
10/2: 48 cm
27/2: 53 cm

Han växer så det knakar min lille skit :-) Det märks för han är tung att amma om man inte har något under armen.
Pratade om allt möjligt... att jag måste tänka lite på mig själv. Men jag tycker inte att jag går först längre. Jag skippar hellre en måltid eller en dusch ifall Vincent behöver mig. Jag går inte i första hand längre och det är något jag tycker man får vara beredd på när man skaffar barn - Uppoffringar... Hon tycker de kan få skrika en stund... ja, kanske.
Jag provade en liten snabbis förut men inte somnade han av det. Nej jag tycker att en 2-veckors bebis ska få ha sin mammas närhet om han behöver & vill ha det. Det andra kan man köra med när de är lite större.
Vägde mig & nu stog vikten på 45 - Kul...nej!! Inget ville stanna kvar. Yeye what to do !?

Detta goda ska jag laga strax :

kryddburken0000725


Det här behöver du :
1 fläskfilé
2 schalottenlök
1 vitlök
1 msk vetemjöl
3 dl mjölk
2 msk cremé fraiche
1 msk sweet chili
1 tsk crema balsamico
1 liten näve soltorkade tomater (i olja)
Salt & nymalen svartpeppar

GÖR SÅHÄR :
Putsa fläskfilén och skär i ca 1 cm tjocka skivor. Hetta upp en stekpanna med lite smör och stek bitarna så de får fin färg. Hacka schalottenlök och vitlök och tillsätt. Strö över 1 msk vetemjöl och rör om i pannan. Slå på mjölk, cremé fraiche, sweet chilisås, balsamico, och de soltorkade tomaterna som du bara hackar grovt. Låt allt få puttra ihom på medelvärme ca 8-10 min. Smaka av med salt & peppar!

Färsk pasta till detta!

Så blir det chips, lökdip & cola till efterrätt framför Lets dance.
Magnus och hans momor tycker vincent är lik carl-jan.
buhuuuuu stackars min fina gudomliga bebis :[



 
Vår ljuvliga lilla kille som är perfektion ut i fingertopparna.
Sedan han kom till världen bleknar allt annat i jämförelse. MAMMAS PRINS ('v')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0