Åhhhhh

Så jävla sur !!!
Stör mig så in i helvete när folk ska lägga sig i saker...allra helst hur man sköter sitt barn.
Jag vet att jag sköter mit barn på bästa sätt, så gott jag kan! Inte för nån har sagt annat men jag vet hur jag vill ha hand om honom. Jag använder mitt sunda förnuft, råd från bvc & kompisar/andra anhöriga som har småbarn hemma.
Jag behöver inte höra "nej...nu ska han inte äta på en bra stund, minst två timmar" .. "nej ta inte upp honom när han skriker, han blir bortskämd" .... FÖR FAN, man KAN INTE skämma bort ett spädbarn & jag låter inte min lilla bebis ligga o va hungrig - no way! Då får han väl äta dygnet runt. Jag ser väl när han är hungrig och smackar med läpparna. Hab gråter aldrig annars.... De på bb, alla bvc-broshyrer mm säger att bäbisarna ska få amma när de själva vill, för bästa utveckling o för att de ska gå upp i vikt och att man INTE ska ta ifrån och hämma det.
Jag är påpluggad  som fan. Ingen behöver säga till mig det. Vilken mamma är bäst..den som mättar sitt barn eller den som låten den va hungrig????
Jag kämpar med allt och får man nåt jävla stöd nångång eller? Nej..jag tappar all lust fan snart med ammning för att jag bara trycks ner...ska de va så?  Nejjjj för amning är ju det bästa.
*SUR SOM FAN PÅ ALLT* Tur jag har min lila bäbis som är alldeles alldeles underbar iallafall. <3

Kommentarer
Postat av: jonas

Nä, de blev ingen infektion. Men alla läker väl olika snabbt. Jag har fortfarande ingen känsel heller runt snittet. Men men, det blir väl bättre.

2009-02-24 @ 16:41:53
Postat av: Nicole & Melvin

Kommentaren e från mig. =0)

2009-02-24 @ 16:42:39
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: sandra

bra blogg :)

2009-02-24 @ 17:13:36
URL: http://sandradorf.blogg.se/
Postat av: joanna

´det är bra jag sköter leo på mitt vis med med tips från andra och bvc. leo har alltid fått äta när han vill och man skämmer fan inte bort ett litet spädbarnfy de som säger annat kan dra sitt rövhål över huvvet, DU VET BÄST OM DITT BARN och igen annan. PUSS

2009-02-24 @ 22:16:20
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0