Avuuuundsjukkkk =(

Morn morn!!!
Några jag följt åt under min graviditet som ska ha den 10onde som jag & ALLA antingen är på förlossningen nu eller har fått barn denna helgen - Åhhhhhh jag är så avundsjuk! Haha, men jätte kul för dom! Varför kan JAG inte få åka in för??
Gud kan aldrig någonsin va på min sida, han tycker jag behöver lida minst 2-3 veckor till. Bara för att jag är jag liksom!
Jag kanske sitter stilla för mycket, kanske är det... men min barnmorska sa att sånt där bara är skit snack att det sätter igång för att man håller igång och att jag likagärna kan vila (inte för att jag har så mycket val heller men....HAHA),
men man börjar ju fan undra nu ! !

Jaja imorgon är det ultraljud iallafall och joanna & leo följer med mig och jag hoppas min kille är stor.. iallafall medelstor, hihi! :-)

Melodi igår då... tyckte inte om programledarn särskilt mycket. Kristian Luuk va mycket grymmare förra året!
Caroline af Ugglas må vara en mycket mycket mycket speciell kvinna...?
(Snor förra årets låt som jag såg även Emma hade gjort, årets har inte kommit in på Youtube ännu, hahaha)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, jag tycker det går jättesakta.

Fast klart, jag förstår hur segt det går för dig nu när det bara handlar om dagar.. eller timmar. Men snart är han allt ute barnet :)

2009-02-08 @ 12:17:17
URL: http://milismini.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas lill killen vill komma ut och möta sina föräldrar snart =)



Haha ja visst är Caroline en väldigt speciell kvinna men hon är grym =)



Kram

2009-02-08 @ 16:07:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0