Besök idag!!

God morgon / middag.
Idag är det grått och trist ute som fan. Min lille älskling har fått ögoninflammation igår kväll, det varar och rinner och när han sovi så är ögonen helt igenklistrade :[  Min lille stackare som inte vet vad det är för nåt! Buhu, jag har pratat med sjukvårdsupplysningen och jag ska koka vatten som svalnar och badda på in i från tinningen och in mot näsan varje gång det kommer nytt var så ska det förhoppningsvis bli bättre annars ska vi till bvc på fredag! Kanske därför han varit lite orolig igår..

Nu ska jag göra iordning lite frukost och göra mig iordning + mysa med min lille!
Om några timmar kommer familjen hit med semlor mm - trevligt. Magnus ska jobba så kul med sällskap för oss två!
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men fy, stackars lille Vincent! Inget roligt när dom små liven är sjuka. Hoppas det snart blir bra för honom.



Kramar

2009-02-25 @ 12:28:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

usch, o ögoninflammation som e sååå jobbigt!

William har haft två riktigt kraftiga sådana skit jobbigt :(

2009-02-25 @ 13:32:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Melvin hade oxå sånt när han var liten. När dom är så små så är det oftast inte ögoninflammation utan trånga tårkanaler. Det sa läkaren till oss. Tog ett bra tag innan Melvin blev helt bra men nu är han det. Tvätta ögat/ögonen flitigt bara.

2009-02-25 @ 19:48:46
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0