* Den rätte för Rosing *

Sitter jag & väntar på ... ska bli jäkligt kul att se på ! ! ! Jag kan väl inte säga att jag älskar henne direkt, det enda hon söker är uppmärksamhet och hon gör whatever it takes för att få det och det är lite pinsamt tycker jag när man borde ägna den tiden åt sina barn istället. Men jag kan inte förneka att jag tycker hon är intressant att titta på, just för att se vad hon kan tänka sig att ytterliggare göra för att synas = detta program!
Undra vad det är för slags killar .... Jag känner henne inte och brukar inte ha fördomar eller tycka illa om folk och det gör jag väl inte heller direkt så jag ska inte egentligen yttra mig så mycket!

Ätit smörgås precis och sitter och avgudar min lill-kille.. han har varit lite känslig igår och idag =S Verkar stressad och lite ledsen mesta dels av den vakna tiden, inte så att han skriker mycket (förutom när han inte får äta) men han verkar inte så belåten :( Hoppas det går över... vill inte att min goa lilla älskling ska må dåligt på nåt vis! Han som alltid är så nöjd och nyfiken!  Men det där går väl upp & ner antar jag.

Imorgon kommer the family igen! Trevligt när man ändå bara sitter hemma.
Hej svejs.

Lilla buttra herren :-)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söta killen! Han är himla lik sin pappa! =)

2009-02-24 @ 21:56:44
Postat av: joanna

han kanske har litte ont i magisen hihi, se till s han rapar rdentligt efter målet det kan ta upp till en halvtimme =) ha han vilad mot axeln leo var åxxå orolig ibland men d va magen och blev bättre efetr en rapis, bara ett tips pussssssssss kom nyss hem från jobbet nu

2009-02-24 @ 22:28:05
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0