Donar-dagen!

TJOHO PÅ KVÄLLSKVISTEN ! ! !
Nu sitter man i soffan & pustar ut lite. Jag har varit väldans hurtig ska jag tala om för er:
Tvättat
Diskat
Nya sängkläder i sängen
Ammat
Bytt blöja
Ammat
Bytt blöja
Duschat
Myst
Gjort kallops i två timmar.

Är det inte hurtighetens hurtighets dag för Emsssss? Jo men det tycker jag minsann........
Potatisen blev inte riktigt färdig till kallopsen och det störde mig nåt enormt när jag stått & kämpat så länge.
Men thats life, bättre lycka nästa gång! :-) Min lilla favokille ligger o nanar i vagnen bredvid mig, han älskar att sova där!
Väntar på att han ska vakna för jag saknar honom massor, vi ska amma & titta på unga mödrar & matlagningsprogrammet "Halv åtta hos mig/dig" (kommer inte ihåg vilket av dom). Som jag gillar, det är kul med matlagning och få inspiration till nya rätter. Jag vill helst äta lyxmat varje dag för jag vill att livet ska vara med en extra guldkornsbit, gillar inte att leva medelmåttigt - HAHA men det får man ju göra tills den dagen man inte är en medelmåtta längre men jag är ju så smart med min ide så jag handlar upp mina pengar rätt fort så lever jag guldkornsaktigt ändå - Smart va? .... Nej, kanske inte! Hoppas inte min man läser detta då blir han fly förbannad för han försöker få pli på mig men det är inte alltid så lätt. Jag vill bli meer sparsam men inte för mycket heller.
Ska ha mysarkväll idag igen, tyckte det var så underbart att ligga hela familjen i sängen med en film även om vi mest tittar på vårat mirakel och pratar/kelar med honom. Godispåse & cola till detta blir det = The perfect night.
När godsaker är det mesta roliga man får i livet (förutom lillplutten o storplutten - HAHA, mes) så får man unna sig det.
TJOHO!

Åh titta så nöjd jag äj  ...... ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så söt han är! :)

2009-02-19 @ 20:02:17
URL: http://studerandemamman.blogg.se/
Postat av: andrea

De låter så mysigt att vara mamma! :D Han är uber söt!

2009-02-19 @ 21:55:24
URL: http://mittbrev.blogg.se/
Postat av: Anonym

gu va ja blir glad när du är så lycklig:) det finns ingen som kan hitta på så konstiga ord som du,följer din blogg varje dag,ha det underbart! kram Catrine/Angelica`s mamma

2009-02-20 @ 16:19:51
Postat av: emelie

Självklart. Gus vad han är söt. så himla lik din man över munnen..hihi. Massa kramar

2009-02-20 @ 18:31:30
URL: http://frokensundin.blogg.se/
Postat av: meonnlyme.blogg.se

söt bebis gumman =) hur gör man kallops föresten hehe älskar matlagning. ha d gött

2009-02-22 @ 14:30:44
Postat av: Anonym

Vem är du? Det går inte att gå in på din blogg=)

2009-02-22 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0