En vecka gammal !

Är han idag, lille gosefisen! Uj va stor han känns, hihi... nej han är min lilla lilla bäse! <3
Har sovit jätte gott hela natten, smuttat några gånger och velat ha mat men då sover vi samtidigt, hihi!
Så mammsen är utvilad och "pigg". Magnus har bytt blöja och satt på en ny body, nu har han ätit massor så
nu får jag skynda mig in i duschen så man hinner bli lite ren & fin idag också :-)

Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta bort kammrarna . Usch va ont det ska göra, är rätt nervig!
Orolig för min lille också att han ska hinna bli hungrig, för vi vill inte ta med han till vårdcentralen där det springer sjuka & förskylda folk, men hon på BVC ringde nyss och sk komma på hembesök på fredag.. hon sa att man kunde prova att "handmjölka" så kan Magnus ge det så vi får hoppas det funkar för min lille kille vill ha mat heeela tiden! Jag oroar ihjäl mig.
Min goda goda lilla kråka!

Är alldeles matt o slut i kroppen, svimfärdig & yr och skakar i hela kroppen så fort jag reser mig upp, undrar om det kan va järn-värdet för det hade gått ner till 96 efter förlossning.

Nu ska jag byta blöjjis på min gosis och sen sniffa på hans goda bäselukt... Kram från världens stoltaste moder!!



Ysch..här har dom stuckit min älskling i handen :(

Kommentarer
Postat av: linda Johansson

Så söt han är :) hoppas det går bra i morgon , men det kommer det att göra.ringer dig sen. puss

2009-02-17 @ 13:20:47
Postat av: emelie

SÅ SÖT!!! Å vad det är mysigt med en riktigt nyfödd!. Om jag får ge ett töntigt mamma tips så drick massor nu när du ammar, han tar ju din vätska. kan vara därför du är alldeles yr. massa kramar

2009-02-17 @ 13:27:34
URL: http://frokensundin.blogg.se/
Postat av: camilla

har hört att det inte gör så ont att dra klämmorna känns mer att ta vanliga stygn tydligen .

min syster hade gjort en operation men hon sa att de knappt kändes när klämmorna skulle bort.

men ondare när stygnen togs.



så vi får ju hoppas på detta :)





ja tiden går fort.

redan en vecka.

oj



grattis till han som är en vecka gammal idag :)

2009-02-17 @ 13:30:07
URL: http://roxii81.blogspot.com
Postat av: madde

gud sikken snäll liten knodd ni verkar ha fått! Det känns inte ta bort klammorna, har gjort d två gånger, va oxå nervös men man har ju inte så mycket känsel där efter snittet så det behöver du inte oroa dej för! Hoppas allt gå bra!

2009-02-17 @ 14:18:48
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine
Postat av: Jacqueline

Grattis Emily :D vilken fin liten kille ni har fått :) hoppas ni 3 har de bra! kram Jacqueline :)

2009-02-17 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0