En vecka kvar ('v') !!!

Mörnnn, har ätit upp mitt morgon-äpple precis och sitter & kippar efter luft och är helt slut. Det är sjukt att va höggravid. Bli slut för en sån sak. Böja sig framåt och göra nåt ska vi inte ens prata om... det tar så himla mycket energi PUH!!! Ganska gott och bli sig själv ska det bli iallafall - Om man nu någonsin blir det :-) Känns inte riktigt så
.

Det blev Benjamin Buttom igår... den var väl någorlunda, inte riktigt så bra som jag förväntat mig.. men men nu är den sedd så nu slipper man tänka mer på det!

Drömde en sjuk dröm inatt om min kära vän Angelica. Vi skulle gå och hälsa på hennes kille (som jag förövrigt inte ens träffat) på hans jobb. Han jobbade på ett psykboende inne i Gbg... så vi gick genom jätte långa korridorer för att komma fram till hans kontor och under den vägen hände det massa sjuka saker och alla möjliga psykpatienter va efter oss och ville oss illa. När vi väl va framme hos honom va vi så lyckliga och trygga! Men sen va det samma väg tillbaka igen =S
HAHAHA EN ANING SJUKT ! ! ! !

Idag blir det träning hos sjukgymnasten och resten av dagen trök, antar jag!
Hej svejsssss.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe, finns väl inte mycket plats kvar för lungorna nu när han ligger och sparkar uppåt.

Härligt att det bara är en vecka kvar :) Du får använda alla knep som är möjliga för att locka ut honom i tid :)

2009-02-03 @ 11:33:10
URL: http://milismini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men emily, Han bor presice vid psyket, Låst alltså haha. Gött rädd att dom ska rymma! Och de finns ett dagis presice brevid, usch jag hade aldrig velat ha mitt barn där när jag får barn. Nu är de inte långt kvar gumman! Puss

2009-02-03 @ 11:49:42
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo jag har allt tur med honom. Tror han tycker det är skönt att ha en roll också och få känna att han hjälper till.

Din springer väl till affären i tid och otid iaf, man får vara glad för det lilla.. Annars får du skälla på honom :)



Vi kör på serier som underhållning. Tidningar och böcker är också ganska bekvämt att ha. Annars kan du ju alltid skaffa yatzy eller nåt och tvinga honom att spela med dig ;) Sims är annars en sista lösning.. hehe. Harpan är min gravidcraving annars, haha.

2009-02-03 @ 13:14:36
URL: http://milismini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0