Fredag eftermiddag...!!

Hej på eftermiddagskvisten! Nu har mina nerver lugnat ner sig lite iallafall :-) Jag försöker tänka att han bara sjunkit neråt, dom brukar ju trots allt göra det så här på slutet! Men det är fortfarande störigt att klimakterie-käringar på 50+ ens får jobba inom vården när dom är så otrevliga. En redig balle behöver hon nog! ! ! Brukar vara där felet gnager * * *

Magnus har iallafall varit ledig idag så vi har varit & handlat på Willys... efter det släppte han av mig vid bassängen så jag har tränat och han åkte iväg och gymmade ! Så nu är vi fräscha & goa.
Har ringt hans mormor och fått receptet till hennes ljuvliga kallops, så nu står min på kokning och jag hoppas SÅÅÅ att den blir lika god.. då kommer jag laga den varje dag i resten av mitt liv - MUMSSSS! Den ska stå på kokning i två timmar typ så köttet blir mört och gott =) Alltid när jag gjort grytor och sånt innan av grytbitar så har jag bara stekt igenom dom på stekpannan, inte undra på att det varit segt & äckligt! Haha, vilka bekymmer!

Ikväll blir det mysfredag framför Lets dance, har köpt chips och lökdipp med cola! Har inte unnat mig något gott på hela veckan så nu är jag så in i helvete sugen!
Imorgon jobbar Magnus från morgon till kväll, dubbelt skift! Vilken rooolig lördag jag får. Önskar att någon kunde kommit hit och gjort mig sällskap(A)
Ha det så mys ikväll och tack för ni engagera er förut alla söta människor <3 Pusss pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant så!. håller med dig fullt ut!

såna människor borde inte få jobba med människor!

dom kan ställa sig i en fabrik istället.

Nja e inte helt hundra här..

men de löser sig nog.

har det iaf nästan under kontroll hehe.

ja.. försöker bita ihop lixom.

ska nog bara ta det lugnt i helgen har äntligen fått städat här iaf. :S

själv då? hur e allt förutom de me babyn!

2009-02-06 @ 17:52:17
Postat av: Anonym

oj e ja där uppe.. hehe råka bli anonymt

2009-02-06 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0