Im back

"GE BARNEN KÄRLEK, KÄRLEK OCH ÄNNU MERA KÄRLEK SÅ KOMMER FOLKVETTET AV SIG SJÄLVT"
/ ASTRID LINDGREN

Sitter och tjötar med en av mina bästa vänner - Andrea <3 Hon har ju flyttat till Oslo nu - Saknar henne massor :-)
Men sen när jag kan gå så ska jag & Vince (HAHAHA) åka dit och hälsa på och gå och shoppa i storstada.
*LÄNGTAR* ... gud va mysigt! Hoppas det inte dröjer länge förrens jag kan gå ut och gå med den fina barnvagnen på promenader och hitta på saker med min skrutt ! !! :) Jag längtar så efter att se hur han ser ut, så himla spännande!
Jag undrar vem han är lik... hihi! Va chockade vi blir om det tittar ut en liten Alicia istället :D Haha men lika kul det också.

Måste iväg och köpa mig en amningsBH också! Sett skit snygga, vart det nu var! Lite dyrare än vanliga Bhar.. runt 300 tror jag dom låg på! Men det får det va värt, det är ju skit viktigt att dom får bra lyft när dom blir så tunga så man slipper få hängisar...  Jaja detta va ett onödigt inlägg om man säger så - BYE

Kommentarer
Postat av: Emma

=D Tack, ja jag älskar också ROSA. Det känns lite mer mig! Haha...

2009-02-08 @ 16:09:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: andrea

Saknar dig med och är nyfiken på hur vince ser ut! :D Det ska bli kul när du kan komma upp mysigast framåt våren/sommaren när man kan sitta på en utservering och titta på alla människor som finns :P kram

2009-02-09 @ 07:44:44
URL: http://mittbrev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0