Jag Hatar Mig Själv

För att jag inte kan gå !!!!
Jag känner mig bara så himla dålig...
Tycker det är så fruktansvärt jobbigt att inte kunna bära saker.. jag vill kunna plocka och dona så det blir fint men det går inte utan att be om hjälp. Jag vill göra det själv.
Nu har jag dammat överallt, och släpat madrassen med kryckorna längst golvet, försökt plocka och dra dammsugarn längst kryckorna och jag blir bara så ledsen när jag inte vet hur det ska gå sen. Om jag inte ens ska kunna bära min bebis, kommer känna mig som världens sämsta mamma.
Jag vill ta med honom ut på promenader varje dag och bära honom när han är ledsen!
Jag tränar och tränar men tycker inget händer. Det var 7 månader sen jag kunde gå nu.. om det bara kunde gå av automatik som förut och allt inte var så stelt & spänt.. hur fan gör man?!
Jaja vad hjälper det att gnälla :-[

Nu är iallafall nya lampor uppe + tavlor och de nya handtagen!
Som om man vor lyckligare för det..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0