Magnus&Emily=Vincent.

HALLOOOOJ!
Nyduschad, diskat, hängt tvätt, bäddat, plockat iordning medans lillen sovit. Börjar se någorlunda ut här, jag har en grisig sambo. Han tycker att det är jag som grisat ner men så är det INTE. =P

Det går verkligen ingen nöd på oss på nätterna, han säger inte ett knyst min lilla gubbe! Han äter lite då & då men då sover vi nästan samtidigt. Hihi så vi är utvilade varje dag! Dock vill han inte nana ensam, han vill ha närhet. Rekkomendationerna är ju att bebisarna ska sova i egen säng med eget täcke så jag vet inte hur jag ska lösa det. Ska försöka vänja honom en liten stund varje dag.

Solen gassar som fan och snön håller på att smälta bort, vi ska gå ut på en liten promenad snart. Jag följer med en liten bit iallafall. Lite frisk luft behöver man! + att man blir lite piggare av solen juuu.
Inatt var det partaj i vårat hus här... massa stök i trappen, jag klandrar ingen. Jag var likadan själv för ett tag sedan och varför ska man inte få leva loppan medans man väl lever? Om det då inte blir till överdrift för hade de väckt min lilla bäse massa gånger då hade megamorsan kommit och då hade de inte vart kul för de små barna när jag kommer med mina "kryckkäppar" & slåss :-)

Tyckte det var många bra låtar i Melodifestivalen igår... eller bra om man jämför med hur det vart de tidigare gångerna.
Men de där "Rigo"-gänget kan jag ju inte fatta hur de kunde gå vidare så många gånger.. Hallå, vi är inte på nån tropisk playa i Afrika.. utan i svenska melodifestivalen och ska tävla för SVERIGE =O ... Jaja =)


Hej för mig så länge ! ! !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha jag sket i vad alla sa =) leo sover brevid mig tills nu, nu vill han sova i sin egna säng och då blöder det i mitt gråtande modershjärta HA HA HA =D men han sover faktiskt bättre ´i sin egna säng! Det ä svårt det där asså, man vill ju nosa dem i nacken =)

2009-02-22 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0