Nervööööös

Morning morning!

Jag vaknade och var så jävla nervös nyss, det pirrar i hela magen! Jag kan inte fatta att förmodligen kommer jag föda barn närsomhelst, om inte annat så kommer det säkerligen bli veckan som kommer.
Jag är så himlaaaaaa spänd, jag får panik här hemma för jag vet inte vad som väntar mig & det är ju så fruktansvärt hemskt som alla säger... Hur ska man klara detta? =P Fast och andra sidan om jag nu klarat detta senaste halvår så lär jag klara några hemska dygn eller två! :)
Kan det inte bara starta så man slipper vänta och undra hela tiden? Böhööööööö... Jaja.

Magnus är iväg & jobbar också till 22 ikväll så denna dagen lär väl bli segare än segast, undra vad jag ska underhålla mig med! Ikväll börjar melodifestivalen. Hade velat ta mig iväg o köpa en fetinggodispåse men det kan jag ju glömma, haha!

Jaja ville bara skriva av mig lite på morgonkvisten, hoppas du vill komma idag mammas lilla älskling!<333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är många som väntar på att lilla bebben ska göra sin entre. Det kommer att gå jätte bra,du behöver inte alls va nervös:) kramar till er från Angelicas mamma Catrine

2009-02-07 @ 14:16:11
Postat av: Emily ♥♥ my self

Tackkk så mycket, va söt du är =)=)

kramkramm

2009-02-08 @ 11:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0