nu är jag här återigen :D

Maten var ljuvlig... iochförsig hade vi "färdig" gratäng som man bara värmer på från frysdisken & ska jag vara ärlig så är min egna vitlöksgratäng m u t c h o godare :-) Men men då vet man ju det...
Mätt som en apa men ska nog ta mig en frukt ändå, så sugen på nån god efterätt. Bakelse eller glass med chokladsås, det vore inte illa pinkat! Magnus åkte & träna... sa till han och köpa med sig nåt gott då får hoppas han gör det.
Tittar på "halv åtta hos mig" nu, ett matprogram där de bjuder hem folk som ska smaka av. Helvete va sugen man blir på allt :D Jag har verkligen blivit besatt av mat märker jag =S Även mina blogg-läsare märker av detta... haha!
Men det är kul med matlagning börjar jag tycka, kommer nog med åldern.. aldrig varit intresserad av sånt innan!
Då var det bara utseende, fest och porr som gällde.. HAHAHAH! Ja man blir en ny människa när man blir gravid, och konstig nog saknar jag INGENTING från mitt tidigare liv, förutom att jag umgås för lite med mina trollhättevänner men det är inte mitt fel för nu när jag varit sjuk och inte har lätt att ta mig någonstans så kan minsann folk komma hit och gör dom inte det så är det väl inte så viktigt för dom !! Tråkigt men sant...

Jaja det blev mycket bloggande idag märker jag. Riktigt på hugget men det är kul när man är uttråkad (=
PUSSSSSSSSSSSS på mina ljuvliga läsare

Kommentarer
Postat av: jenny

hej sötnos! jag gillar att du bloggar mycket! det är roligt för oss läsare :) jag själv är inte så duktig. ville bara säga att jag tänker på dej och hoppas att bebisen kommer snart! vad roligt det kommer bli för er! puss på dej!

2009-02-02 @ 22:03:22
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0