BLOGGTORKAAA

Hej hej hej och åter hej.
Vad ska man skriva här då.... dagarna består ju mest av matning, bytning av blöja och gos :-) <3  Det klagar inte jag på iallafall. Men kanske inte så kul att  skriva här? Vem vet!

Denna veckan behöver jag ringa sjukgymnasten för att komma igång där igen. Det är prio 1 just nu.
Även göra den förbannade röntgen.

Älsklingen min började ju jobba igen idag...vi har klarat oss fint jag & Vincent, med lite extratänk o krångel går det mesta.
Blir snart att laga kyckling, ris & currysås till middag.


Igår kväll tittade vi på Patrik 1,5 - Så jävla rolig & bra va den =) Kul att se de skådisarna i de rollerna. Hahaa.
Gustav Skarsgård är grymming.


BLOGGTORKA!!! Im not på humör...Pigga upp mig någon!!!!

"Vi lever alla under samma himmel,
men vi har inte alla samma horisont".

/Konrad Adenauer


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Såg du unga mödrar i torsdags? Jag missade tyvärr det och jag vill veta hur det gick meg hon som hade leukumi, om hon fick behålla barnet? Dom visar ju fan inte det nu...



Hur är det med din höft nu, är det lite bättre?

Kraam

2009-02-23 @ 19:23:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla/ceropegia

Heej! Ni ser ut att ha det mysigt ni med! :-) Visst var det inget farligt att ta bort klammrarna på magen? :-) Tog lilleman inte flaskan? Va har ni för flaska? Molly tog inte flaskan på BB men våran MAM-nappflaska vi har hemma med lite smalare napp på tar hon.. Prova att köt en annan flaska eller napp till din flaska. Va sköönt att få sova på nätterna! M vill inte sova då alls....hon är jättesnäll o skriker inte..men hon vill inte sova..så nu sitter hon här o stirrar på mig i sin babysitter o vill att det skall hända nått ;-) Trött! Gäsp! Kramkram

2009-02-24 @ 00:47:40
URL: http://familjenantonsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den filmen vill ja me se! Har vart lite tveksam te å ladda den eftersom den fått så dålig kritik men säger du att den e bra litar ja på dej! =)

Hur har du de annars? Hur funkar de med benet å så å hur känns de i snittet? Tur att lillplutten e snäll så du inte behöver bära honom mycket å så! Han e så töt så de e inte sant!! Å så fruktansvärt lik Magnus måste ja säga =)

2009-02-24 @ 09:18:46
URL: http://hjortmossegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0