Nya nyheter..

Okej, nu ringde Barnmorskan och sa att jag fått en tid på måndag istället för Ultraljud på tillväxten bara för att Sfmåttet inte har växt =O Hon hade pratat med sina kollegor o kommit fram till detta.
Så att dom ser att näringen fortfarande funkar i navelsträngen eller så är det att han trycker sig neråt hela tiden, att det är därför inte måttet växer! Konstigt dom inte sa att dom oroade sig för det när jag var där.
Segt att man måste oroa sig över detta hela helgen... men förhoppningsvis trycker han sig neråt, känner ju rätt mkt tryck neråt på kvällarna ! Jaja, nu har jag meddelat detta! Haha...Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad jag väntar med spänning på att det ska köra igång för dig! =) Inte långt kvar alls nu tills ni har eran lilla kille hos er! Gud va roligt.

2009-02-05 @ 17:19:09
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0