Orolig som fan :S

Nu har jag suttit och varit nervös och orolig som fan sen hon ringde. Hon ringde ju till Magnus också så jag fick ju inte frågat sånt jag undrar över! Hur kan man ge en tid på MÅNDAG ifall det nu är så att han inte får någon näring? Det kan ju inte va bra o gå utan näring.... Fan jag blir sönderstressad här. Ska ringa mödravården imorgon och kolla om jag ine kan få göra Ultraljudet imorgon istället, jag tänker fan inte gå så här hyperstressad hela helgen =S
Jag har iallafall hört att det inte alls är bra om dom inte får näring och att dom måste ut så fort som möjligt.
Hoppas hoppas att han bara är längre ner i bäckenet, men jag vill ju gärna veta ..........

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror inte alls du ska oroa dig. Det är normalt att sf måttet inte växer i slutet. Dom ska nog göra det bara för att vara på den säkra sidan. Men du ska inte oroa dig. Men jag förstår dig!



Ja nu är ni snart mamma och pappa för livet. =) Det bästa som kan hända i livet!

=) Kram

2009-02-05 @ 20:00:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att de kommer gå bra vännen!Men de är nog ingen större fara ska du se! :) Tack, jag ska allt ha de bra på min mini semester :D Kommer följa din blogg när jag är där också, kan inte missa en dag! Kramar angelica

2009-02-06 @ 08:02:16
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0