Some pictssss

Tagna med mobil-kamera, därför dom är så dåliga :D

Här sitter den storväxta kvinnan. Linnet är en aning för litet men det är mitt goslinne :-)
 HOHO Den nya lampan någon ville ha bild på :D Tänd - Inte lätt att få till bilder på en lampa kan jag säga=)

Liten del av vårt sovrum.  De g r ä s l i g a  tapeterna ska snart veck...  Lille älsklingen som liten pojk!  Åhhhhh så pötttt & grisen själv som äter pommes ! Liten del av vår hall. 

Hall + vardags.. Lite kök! Matsalsplats.  Där ska fönstret fixas till ! Vardagsrum.. ska fixa ny soffa + soffbord innan jag är nöjd :) 

Liten del av Vincents rum.  Badrum! Badrum..tvätten ska in i garderoberna.. haha Badrum!!

Magen, vecka 40. 6 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom på att jag glömt svara på din kommentar i bloggen! Japp, jag gick över tiden- Moa var inte sugen på att komma ut förrän BF+14, du kan ju tänka dig hur skoj det var... Och jag som bakade som fan:D



Vilken fin bebismage, och inte en enda bristning! Lucky woman!:)

2009-02-04 @ 21:12:14
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0