. Stråååålande Sol .



God dag !! :]]
Då är januari månad slut och en månad jag väntat på sååå länge har äntligen anlänt. Denna månaden ska vi bli föräldrar - Haha så sjukt va.

Solen strålar & det är inte ett moln på himelen, ska försöka ta mig ut och gå lite.. även om det inte går så fort och långt så kan man ju trippa lite runt huset iallafall och få in lite solskensluft. Antar att man får lite ny energi då, man brukar få det av solen!
Ska nog åka bort till Magnus mamma en snabbis & kolla in huset sen också. Nyfiken som fan!
Blir att laga fetingsöndagsmiddag idag. Mums!

Har badat precis och fräschat till mig... ska greja lite i hemmet idag har jag tänkt. Fixa upp några nya tavlor, damma lite och mannen ska få dammsuga. Vill att det ska va så fint  som möjligt när bebis kommer hem. Blir sketet så fort ju, iallafall dammigt =O Segt!
Han ska ju inte behöva få astma liksom
Puss puss (K)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD va hungrig man blir när man läser din blogg! Mat mat och åter mat, du är är la för härlig!! :)

Kramar angelica & hennes mor :)

2009-02-01 @ 16:14:46
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0