tidiga morgon !!

Hejjjj =)
Ny vecka. Blir förmodligen den mest spännande veckan i hela mitt liv, antar jag!
Gick och la mig jätte tidigt igår .. runt 20.30! Va fruktansvärt less på allting. (Därav ingen motivation till bloggning heller)
Vaknade runt 04.30 - Klarvaken, har försökt somna om men bara legat & vridigt och vändit mig.. Segt så vid 06 tog jag täcket och la mig i soffan och checka tvn! Vilken skit det går på mornarna alltså. Men det är väl bara att vänja sig.

Väntar på att klockan ska gå, ska in i duschen om en stund& fräscha till mig, äta frukost & vänta på Joanna&Leo.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Hur gick det på ultraljudet idag?

2009-02-09 @ 19:29:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0