Todelidooo

Nu är det eftermiddag och kol-svart ute... var ute lite förut och gick nåt varv runt huset och området här. Behövde verkligen lite frisk luft kände jag. Jätte skönt var det, dock är det inte så skönt att promenera med kryckor o försöka belasta. Men men, precis när jag kommit innanför dörren börja det snöa som fasen! Ligger massa snö på backen nu =O
Men det är ju faktiskt bara Februari och anses som vinter så man kan ju inte begära så mycket.

Ligger i soffan nu och vilar lite middag. Har precis ätit pasta med ostsås, klippte i lite skinka&rödlök med lite basilika över. Det blev smarr - Man ska ju ladda med massa kolhydrater nu innan förlossningen så det är väl vad jag försöker göra :-)

Blir en riktig tv-kväll ikväll.... Unga möders (som vanligt, fast missat ett par omgångar nu) halv åtta hos mig (de där matprogrammet..mumsss), semestersvenskar...så jävla bra program alltså! Verkligen ett drömjobb att få jobba sådär.
Lite att underhålla sig med =)=) Hoppas att få iväg min man och köpa pringels dillchips, så jävla goda! Kanske lite gräddfil också.. vi har lökdip i kylen, har evighetersen jag dippade! Jag som var så besatt i det tidigare. Hihi!

Jajaaaa.... i wants some värks, please - tonight? or some water going or some slemmis...............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0