T0rsdag 5/2



- Goodmorgon -

Då var det torsdag idag då & rätt besviken är jag för ingen bebis som ville komma inatt heller. Inte för att jag förväntar mig det så, men man går ju o väntar hela tiden :D Detta är nog utan tvekan den segaste tiden som funnits i hela mitt liv.
De senaste veckorna / månaderna. Som det står överallt "passa på o vila & njut, passa på o läs en bok, se på tvn" ....
Hur jävla kul är det när det är det enda man gjort de senaste 7 månaderna? Då börjar de bli en aning segt, och man är lite trött på att ta det lungt. Vill bara att något ska hända! Men jag får väl stå ut några dagar till.

Ska ju iallafall till Barnmorskan idag kl 14 - Se om hon har något nytt och säga sedan förra veckan *Flin*
Fullt med snö och halka ute . Får se hur det går att ta sig ut, har ingen lust att landa på stjärten för då kan jag lova er att det blir ett liv utan dess like över hela Kungsbacka! Usch.. blir redan nervös, jag hatar när jag inte känner mig trygg.
Har vart med om förut när kryckorna glider åt alla håll och blir det nåt "hastigt" så dör jag. Jaja det ordnar väl sig.

Annars blir väl dagen lika rolig som de andra... Hahahaaa! ÄRLIGT VA TRÖTTSAAAAAAAMT!!!

Har iallafall blivit utmanad igen så här kommer en ny utmaning :

Reglerna är enkla!!!

Att skriva 5 bra och 5 dåliga saker om dej själv, länka sedan till 5 andra!


5 BRA: [fan va svårt de va]

1. Bryr mig mycket om andra & blir ledsen om någon inte har det bra.
2. Oftast långt ifrån lat. Kan greja med saker hela dagarna utan att ge mig.
3. Ska göra allt för att bli världens bästa mami 
4. Gör alltid mitt bästa
5. Glad som attan i de flesta lägen


5 DÅLIGA:

1.  FRUKTANSVÄRT oekonomisk 
2. Får jag inte som jag vill blir jag galen som ett barn. 
3. Borde va mer långsint i vissa lägen och inte ge med mig.
4. F ö r  snäll.
5. Väldigt osjälvständig just nu *Hate it*


Utmanar de som vill : }


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0