Dammsugning, mm.


Hjältar är dom som slåss mot det dom vägrar att acceptera,
dom som ställer sig upp mot det dom anser vara fel.

Somnade visst i soffan med datorn i knät *Puh, snacka om att va trött* & det är
 ju inte så att jag inte sover om nätterna heller... förutom att man går upp och kissar 4-5 grr per natt ! ! !
Har precis lagt in Hasselbagspotatis i ugnen som vi ska ha till fläskfilen som blev över igår.
Även hunnit  dammsuga lite så nu är man trött igen. Enda nackdelen med min nya dammsugare
är att den behöver laddas rätt ofta, men det tycker jag det är värt när den är så het,
och så lätt att använda... den liksom bara flyger över golvet & inga sladdar. Helt perfekt (=

Gubben min börjar på sitt schema imorgon.. och börjar jobba på riktigt. FAN va tråkigt jag
kommer ha här hemma alltså - JIHU, sitta och prata med mig själv hela dagarna! Fast iochför
sig så har jag ju en bebis som kommer underhålla mig hela dagarna snart. Hoppas bärselen kommer funka bra
så att jag kan förflytta honom genom lägenheten så länge jag går på kryckor. Det ordnar sig nog *Övertygar mig själv*

Nepp nepp - Göra sig iordning lite innan träningen! TJOHEJ>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0