. SnowStorm .

  ÅHHHHHHH de underbaraste små fossinajna

Nu är det snart Melodifestivalsdags. Tävlande artister ikväll är:
♥BWO
♥EMD
♥Maja Gullstrand
♥Molly Sandén
♥Mikael Rickfors
♥Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox
♥Sofia
♥Velvet.

Vissa har jag aldrig hört talas om & EMD är ju bara jävligt pinsamt tycker jag. Han dära snygg-erik har varit efter mig en gång. Hahaha jag dör va pinsamt!
Programledaren tycker jag inte heller särskilt mycket om. Jag vet inte om det är hennes "grej" iår typ att verka rolig eller ironisk eller vad hon nu är men jag tycker mest det låter tyket och otrevligt mot dom hon pratar med.
Jaja shit the same.. jag tittar ändå får det är ju ändå Melodifestivalen för Sverige och är man stolt svensk så får man väl checka läget och hålla på sitt land :-) HAHA!

Idag har Magnus åkt och köpt världens sötaste "mitt första år" bok åt Vincent som mormor betalt. Jätte roliga frågor man får fylla i, vi har börjat men mycket har inte hänt ännu! Men en rolig grej för honom att titta i senare i livet. Jag har tittat i min massor av gånger i min uppväxt och tyckt det varit så kul. I min pappas så stog det "Roliga händelser under uppväxten:" TOMT (inget ifyllt). Hahahaha, stackars pappsen!

Medans pappa var borta låg jag och min bebis och vilade middag, han har föressten sovit i princip hela eftermiddagen. Från 12-06 nästan hela tiden förutom mat några gånger imellan. Usch va saknad han är då!
Vi har pratat, kelat, skrattat och han har lyssnat på mamma i en timma. Man ser hur han verkligen tänker när man pratar med honom! HIHI.

Snöstorm som bare den ute också - Bara öser ner! Väldigt mysigt när man sitter här o tittar ut.
+ att jag inte behöver ha dåligt samvete för man inte kommer ut så mycket =P Magnus går ut med Vincent.
Men hon på BVC sa att de inte har något behov av att komma ut den första tiden utan det är mer föräldrarnas behov så det gör absolut inget att jag får va inne i början när Magnus jobbar och det känns ju skönt. Behöver jag inte känna mig som världens sämsta mamms!

Älsklingen har fått världens sötaste prylar av faster Charlotte.
+ en body av mormor&morfar där det står "Im gonna rock your world" .. But you already rock my world <3

Från faster som jobbar på SHOCK:



Kommentarer
Postat av: Jenny S

Grattis till världens sötaste Vincent! Så otroligt söt, förstår att ni är världens lyckligaste just nu!



Kram Jenny.

2009-02-22 @ 17:29:24
URL: http://jennyasandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0