Folk som inte håller de som lovar.

Storstädat har jag gjort. I väntan på att besöket skulle komma. Men självklart kom det "undanflykter".
Varför säger man att "nu kommer vi, ses snart" och så gör man inte det? SÅ JÄVLA STÖRIGT!!!!!!!!!!
Jag är typ van nu, litar inte ens på när hon säger att hon ska komma. Ska det va så? Nej jag är trött på kompisar som hela tiden sviker. Inte för att jag blev jättebesviken så sätt men själva grejen.
Dags att leta upp nya bekantskaper?

Vincent har sovit i princip hela eftermiddagen - Älskade unge<3 Så jag har hunnit med en massa massa!
Sitter nu och väntar på att åka iväg på middagen, trevligt ska det bli! Träffa Joanna&Leo.

Så är det Melodifestivalsdags ikväll igen. En del bra verka det va! Blir dipp o chips ikväll istället, orka typ inget igår efter maten! Hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0