Utmanad är jag.

...Av Madde så nu kör viii :

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Närmaste bok står i bokhyllan och det är ett jädra meck ayy gå dit så jag skippar't =)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Barnvagnen..

3. Vad såg du senast på TV? 

Våra värsta år imorse - jädra kul :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

18 nånting..väntar nämligen på unga möderss

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Min bebis som andas <3

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 

Ute på en liten promenix med räcern


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Tittade på min ljuvliga Vincent

8. Vad har du på dig? 

Pyjamassilkesbyxor & et linne som nu är för stort när man ej är på smälle längre.

9. Drömde du något inatt?

Drömmer massa knas..man märker att allt är en omställning för huvudet är lite oroligt, haha.

10. När skrattade du senast?

Läääängesen.....haha, nej...skrattar år lillälsklingens roliga miner.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 

En rosa tavla.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Inga hallisar om det var det som menades

13. Vad tycker du om den här utmaningen? 

Lite kul...kanske för att man är så bored!!

14. Vilken var den senaste filmen du såg? 

Igår kväll somnade vi till: The truth about love.
Gissa vem som valde den filmen?? *Fnisss*

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? 

Vart ska jag börja.......... ny soffa, soffbord (massa heminredning helt enkelt), kunde man köpa hälsa hade det vart prio 1... klääääder, ta körkort, resa jorden runt med familjen och leva lyx helt enkelt för det är det bästa jag vet. & självklart ge bort massa till nära&kära!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: 

Vet inte vad faktiskt...berättar la det mesta tycker jag (=

17. Tycker du om att dansa?

Nångång kanske när man är ute o leker jävul...

18. George Bush?

Kunde faktiskt inte bry mig mindre..

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?    

Har väl inte planerin för några fler men skulle vincent blitt en tjej hade det blivit en alicia


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? 

Kanske...men inte året om.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Tjjo ta dig en drink och njut.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Jessica N
Joannis
Nicole
Angelica
Jessica M

Ooops..blev visst 5.
Hade jag kunnat hade jag tagit på min mini-herre, lagt han i vagnen..gått ut i den ljuvliga luften i mörkret och knallat ner till affären & köpt chips, lökdipp, godis & cola. *underbara tanke*...Kunna sköta sig själv..utan att be om tjänster och suckar för att andra behöver göra saker för en.......

Byta blöjja och unga mödrar, bakat en kladdkaka som jag ska käka till - blev väl sådär!
Ha en bra kvääll. Love&Light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0