Vaken med tuppen ! ! !

Tycker jag...bara för att jag gick upp vid 08.30 - Hihi ! Börjar kanske bli lite nervös för att sova? 8 dagar kvar idag<3.
Har inga känningar alls, förutom att det molar lite ibland. Men på vissa sätter det ju bara igång, vips utan några tecken... så får hoppas att det bli så för mig också =) Igår var jag & köpte lipsyl till BB-väskan... hahahaha, har hört att man blir svin torr av läpparna av lustgasen & spricker o sånt. (På läpparna) Har lagt i sååå fina babykläder  som han ska ha de första dagarna i hans liv (v) Tänk när jag får upp han på min mage, helt slut - Om jag överlevt så långt  vill säga. Tänk va dom ska rycka o sära i mina ben :@ Jag blir arg redan nu... Hahaaaaaa!
Iallafall och han kollar upp med sina små ögon i mina... fan va jag kommer lipa. Är ju inte direkt okänslig nu för tiden!

Idag har jag på planeringen att greja i mitt hem. I sovrummet vill jag byta gardiner o fixa ny fönsterlampa.
Ska fixa mööörklila väggar där inne tror jag.. eller brunaktiga.Vill ha det mörkt i sovrummet, där inne ska man bli trött o vilja nana! :-) Har det så ljust i resten av lyan! & köpa matchande överkast + kuddar. Längtar!
Nya gardiner, lampor och blommor till köksfönstet också! Det är INTE nice där nu - Blä!
Ska iallafall damma och dammsuga idag som sagt. Plocka i ordning lite.

Så himla  götttt väder idag också, inte ett moln på himlen och solen bara gassar.

Nu har Joanna med familj flyttat in till stada också från vischan, det tycker vi om! Måste dit o kolla hur det blev :-)
Göra lite god frukost snart kanske och sätta igång här... eller om man latar sig och väntar en stund till!
Ha det så bra! KRAM

Jag håller i Vincent's blivande kusin i höstas, vi låg i en massagestol & gottade oss. [Han är världens sötaste, men han vill va hemlig på internet, hihi:]

Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Ja det ska jag göra :) hihi..

Ja gud kan äta huuuur mkt barkis som helst =)

2009-02-02 @ 10:20:52
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0