Zzz - Nattiii .

Nu börjar jag och min bebis att bli trötta !!! Ska nog lägga oss i sängen, läsa lite föräldratidningg och vänta på pappan =)
Saknat honom och det är ju skönt. Vi har gått varann på nerverna endel när vi gått hemma ihop så länge och inte kunnat hitta på nåt kul. Hoppas på att kunna det snart. Hur som helst är detbra att få sakna varandra.

Jag och mamma&co åt grillad kyckling & revben, ris med currysås / potatissallad. Mumsigt med lite godis o chips till efterrätt sedan har vi tjötat o myst o Vincent har blivit bärd en massa.
Fick lite strerilt ögonvatten så jag slipper koka upp hela tiden, näsdroppar om han blir förskyld och babysax till att klippa naglisarna!

Nu ska jag dricka upp mitt isvatten [blivit besatt av olika vätskor iskalla med is i] och go to bed!
Försöka gå min lille herre att ligga i vagnen o sova inatt! Ingen chans.. han hatar att va själv :-)
N A T T I

Kommentarer
Postat av: Lina

Tråkigt att lillkillen blivit sjuk. Får hoppas att det går över fort med allt tvättande så han snart är sitt glada jag igen :) Så roligt att läsa om hur mysigt ni har det.

2009-02-26 @ 11:28:08
URL: http://milismini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0