Det försvunna planet :(

Jag är så himla ledsen över det där försvunna planet som troligtvis störtat i Atlanten, jag som redan är lite flygrädd blir ju inte mindre rädd precis. Maaassor med barn, ett spädbarn, en 5åring från Sverige och två andra från Sverige - Sammanlagt 228 st ombord. Några hade hunnit skicka sms "Jag älskar dig" och "Jag är rädd".
Kan ni tänka er den rädslan??

Jag går in på Aftonbladet så fort jag har tillgång till datorn för att se om det skett någon uppdatering.
Hoooooppas det bara landat någonstans. Fast det är helt omöjligt eftersom planet bara försvann från radarn plötsligt!
+ att dom hittat en flygstol och lite vrakdelar.
Jag blir så ledsen =/

Gå in och läs på Aftonbladet!

Kommentarer
Postat av: Sören

Ja jag vet att du är flygrädd för jag åkte med

dig från Kreta tror jag så nu är jag också flygrädd;-)Skönt att höra att höfterna funkar bra.

Syns till Midsommar Kram

2009-06-04 @ 07:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0