FredagsMorgon

Mornnn! Idag blev man väckt med joller & tjöt kl 06.30 :-)
Inte allt för härlig tid men vi tog med oss täcket och la oss framför tvn och myste och kramades så nu har han somnat om i sin gunga! Jag försöker vakna till liv. Det tar ett par timmar för mig så att säga, HAHA! USCH för möran.

Inatt låg jag och kramade om min goda bebis för fullt. Andades in hans underbara doft och såg när han låg där så sött.
Jag älskar verklinge dig så himla mycket, mitt allt.

Solen skiner åter igen.. skulle följa med svärmor till stranden idag men vi får se hur det blir. Inte så smart kanske med tanke på solBRÄNNAN. Man kan ju ha klänning på kroppen istället för bikini.. men men den som lever får se!

Magnus ska jobba ikväll och det är väl sidådär kul..?
Har även skrivit en mat-lista för veckan som kommer. Duktig som jag är (A) Nä då.. men det ä gött att veta vad man ska handla annars blir det typ inget handlat nångång.

PUSS OCH KRAM - SES PÅ STAN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0