HALLOOOJJJ

Konstigt väder? Men ändå KOK-HETT! Så snart bär det av till Barn-sjön, bättre att börja hålla till där för det finns riktigt stora ytor skugg och det behövs för Vince om han vill upp och gå med Mammsen.

Bad bad bad hela dagen igår. Nu är jag svart (mot vad jag brukar vara). Vi köpte med oss sol-stolar - Äntliigen. Min staackars rygg som redan är inflammerad ska  behöva ligg på hårda ytor så man knappt kan röra sig sedan - No way! Det var iallafall gudomligt att ligga i dom. Köpte med oss Kyckling-klubbor och bakelser till Åsa brygga, mötte oss Svärmor & de andra... Så vi hade en trevlig heldag där.
När vi kom hem blev det dusch och förberedning av mat. Vi hade bjudit hit Svärmor o kompanie på Grill-middag!
Hon gjorde en varsin drink till oss (SVIN GOD) som vi tog innan maten. Vincent däcka vid 19 om vanligt. Helt slut efter dagen. Så vi satt väl & tjöta med dom till 22.30 kanske - Trevlligt, sen blev det stup i säng!
Värmen tar kol på en som sagt. Men guud va underbart det är med svensk sommar!

Sitter och äter Dillchips. Nyttigt värre såhär på morgonkvisten. Men jag har aldrig varit nyttig av mig (förutom under min graviditet.. försökte så gott jag kunde, hhaha) och kommer inte bli någon bön&fullkorns-kvinna någonsin!
Jag tar vara på det goda i livet, för man lever bara en gång =)=)

Jajaaa.. men en frukost kanske blir gott ändå !! TJOHO


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är en lekpark, ligger vid Folkets park typ :)

2009-06-30 @ 11:32:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0