Härlig söndag?!!

Vaknat till en ytterliggare ny underbar dag, livet har fått en helt ny mening nu när dagarna går åt innehållande och roliga saker!!!  Lill-gubben har inte alls varit på humör idag. Vet inte vad det har varit med honom, men han var nog väldigt trött. Men jag fick somnat honom en kvart.. så vaknade han igen.. provade att ge honom mat och det åt han.. men han blev inte på humör efter det heller så då gick vi ut på promenad, ledsen då också =S Jag började typ bli förtvivlad men provade att gå upp och ner för ett gupp och då slocknade han direkt. Så han var övertrött, inte alls kul att se honom sådan när man inte är van. Hoppas han får sova ut nu för då brukar han bli den lilla goa Vince han alltid annars är =) (Klart han är min goa kille fast han är trött, men det är ju inte kul för honom)

Solen gassar.. härligt härligt, vi ska iväg & fika när Vincent har sovit ut... Och ikväll ska vi hem till Svärmor & grilla! Niceee. Hoppas solen håller i sig då!

GAH, datorn har börjat låta som fan... inte alls kul att behöva lämna in den och va ifrån den i flera veckor? Vadå data-beroende?! =D
Hörs senare • Pusss och kram •

Kommentarer
Postat av: catrine

Den får inte va borta såååå länge,ja vill ju läsa hur det går för dig o lillbebben;)

2009-06-21 @ 13:24:37
Postat av: Emma

=) Jag håller med dig. Men som sagt, då och då tycker jag bara är bra om man går ut. Man behöver den energin. Och jag förstår totalt att man känner sig redo olika när det gäller att lämna bort barnen. =) Ja vi har allt haft en underbar midsommar. Ni då?

Kraam

2009-06-21 @ 14:00:44
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0