Jag <3 Havet

För en tid sedan så var jag lite sådär mesig.. jag är inte uppväxt vid havet så jag är mer förtjust i sjöar och pooler och sådär :-) Men nu har jag ändrat åsikt. Vet ni varför? Jo för att jag ju hittat ställen med sand, som man kan gå i, helt klart vatten så man ser om det kommer en krabba gående, maneter flytande eller sjöstjärnor på botten - Så isåfall... vad är mer underbart än saltvatten på sommaren? (Ett plus är ju att man blir dubbelt så brun också: )
Tycker det är mer firrar i sjöar också. Igår när jag doppade mig så kom det en firre-jävel och smekte min fot - TWISE.
Jag fick en aning frispel, JA! . . . Usch, är det bara jag som reagerar på det? För folk blega på mig som jag vore en idiot. Tycker dom det hade varit så jävla kul om det hade hänt dom då?

Legat & pressat hela dagen idag. [Nu börjar man äntligen bli brun] Jag, svärmor & Vince! Han låg dock i skuggan såklart.. han älskar att vara ute i det fria, titta upp på himlen ochde blåsande träden. Kollade stup i 1 ifall han var varm men ikke. Såg att han hade gåshud på benen... hur det nu är möjligt att frysa när det är 29 grader i skuggan? Det blåste ju dock massor så det var ju tur! Annars får man hålla sig inne för de lilla livens skull. =D

Älsklingen min sover redan, slut efter dagen! Mammas gosigosrump.
Så nu blir det massa mys med den stora älsklingen framför Tvn.
Han är äntligen ledig nu i 2 dagar :-) Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: sara

Ååå vad är det för ställe?

Jag är som du, gillar oftast sjö mer, så blir man inte lika klibbig heller efteråt ^^

2009-06-29 @ 21:18:57
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0