Marknad

Hihi alldeles nyss la jag Vincent i gymmet medans jag skulle kolla här snabbt, det tog en halv minut så var han framme här hos mig. Han låg en liten bit ifrån! Han är enveten som en liten get och tar sig framåt, Hihiii så söt min fis!!
Så blir han JÄÄTTTEEEE glad när man pratar med honom =)=) Hela han lyser upp och börjar as garva, fy fasen vilken underbar ålder han är i alltså! Så himla glad och nöjd med livet. Aldrig något gnäll! <3 I love yooou.

Imorses åkte vi till Lokalen vi ska va på efter dopet & hämta nycklarna och checkade runt och det blir nog bra där!
Efter det gick vi till Majgården och tog en varsin Räkbaguette till Frulle och en bakelse till efterrätt. Var ju även Marknad i stan så vi gick där ett par timmar och shoppade gärnet.
Fick även kila in på Babyproffsen för att köpa en parasoll till vagnen, välbehövligt!! Han nyser 5-10 grr tills solen försvinner från han. hahah nä han ska inte behöva ha det!! Vi är fan stammis på Babyproffsen, kassörskan garvar alltid när vi kommer dit - Haha!!

Iväg o shoppa lite till.. hem för att göra Tacos innan Magnus åkte till jobbet och nu vilar vi lite och Vincent gymmar!
Gott att va hemma lite så som vi har rännt de senaste dagarna, iallafall för Vincent.. dom behöver sin hemmamijlö!
Träffa Prällen igår också.. han va en härlig man! Hahah jävligt rolig!!!

Imorgon ska jag baka tååårtor för första gången så vi får väl se hur det blir. Ska baka MÅÅÅNGA också - Puh! Hihi
Har shoppat en tjusig klänning från Mq som jag ska ha på lördag, Vince har fåttt kläder från Zara och även Mangan! Blir nog tjusigt. Nu ska vi mysa.. får se om jag orkar lägga in bilder sedan!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0