Midsommarväder?!!

I don't think so.
Idag ville min herre stiga upp kl 07.00 så det var bara för mamman att gå upp!! Segt..men han kliar sig i ögonen lite nu så har jar tur så somnar han om en stund så jag också kan göra det. Vore redigt skönt...är veerkligen ingen morgon - människa *Yschhh*

Regnet bara öser ner idag + att det blåser nordanvind! Sisådär skönt imorgon när det är Midsommarafton. Dansa (Titta på--får inte dansa) i ösregn. Men fram med partytält och varma kläder så går det väl iallafall?
Det är ju såhär det ser ut varje år, sorligt nog =)

Kl 10 beger vi oss ut för Storshopping. Funderar på att köpa Singstar också. Hur ball är inte det, de få gångerna man tar lite vin?! Joo, jävligt ball att tro man kan sjunga fast  man verkligen inte kan - Oavsett vilket så är det fruktansvärt kul.
                                                      =D

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hi hi hi ja då är du ju ung=) jag har nyss fyllt 20, jag är 89a=)



vädret idag är ju rena pesten, fy fasen. ska ni hitta på?=)

2009-06-18 @ 08:50:15
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: emelie

Tack så mycket!

Det är så skoj att se att du är med ute i det gröna, på en filt. Massa kramar

2009-06-18 @ 12:48:35
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: Mathias

hej tänkte kolla om du är intreserad av att skriva i en blogg liknande missjoanna.se om du är intreserad eller har några frågor kan du kontakta mig genom sidan frillesås.se

MVH/Mathias

2009-06-19 @ 08:57:05
URL: http://www.frillesås.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0