Regnig fredag, men vad gör det?

För jag tycker iallafall att det ska bli mysigt & härligt med en riktig inne-dag för vi har varit ute o rännt hela dagarna i en vecka nu så lille Vince behöver va hemma i lugn o ro och bara mysa, träna nacken och leka, sjunga och tralla med Mammss. :-) :-) :-)

Gårdagen var helt underbar, vi hade våran pappa hemma hela dagen. Vi gick runt på Kungs i flera timmar (Just loves it), hittade en skalman gossedjur till Vincent. Han fullkomligt älskar skalman, tar man fram bamse eller nån annan av snubbarna tittar han bara bort men kommer skalman blir han helt hypnotiserad - Alltid, så han blev så lycklig så =)
Hade velat köpa en jääätte stor, men det fanns dessvärre inte =/ Ska se om det finns nånannanstans!

Köpte även "tabletter" till köksbordet så vi kan slänga ut de fuuula dukarna åt helvete.
Har nog vääärldens snällaste unge.. inte ett knyst säger han, bara skrattar så han kiknar och ligger o myser med nallebjörnar!! Hur är det möjligt? Sagt de förut men den personligheten slår det mesta ♥ *Mamma-skryt*
Jag älska dig mer än livet självt !!!

Efter kungs åkte vi till Tio pepes..och det var sjuuukligt mycket folk. Var det nån speciell dag igår eller??
Vi fick vänta väääldigt länge så dom bjöd på min efterrätt och en dricka till Magnus, haha! Vincents somnade i vagnen bredvid oss och vi kunde äta i allskönsro. Längesen vi hade såå trevligt, bara jag och han - Mer sånt tack =)
Ska de väl bli nu när alla bekymmer börjar tyna bort.

Förrätt : Heta revben med vitlöksbröd.
Huvudrätt: Oxfile toppad med gorgonzola, potatisgratäng, rödvinssås /beranässås, vitlöksstekta champinjoner och grillade cocktailtomater.
Efterrätt: Kladdkaka med vaniljglass, lättvispad grädde.

Skulle fota men blixten funkar inte.. när jag o Jenny fota häromdagen så lät de som hela kameran exploderade.. så de var väl det =/ Segt.. hoppas de går att laga!

Föressten så fick älsklingen smaka på Majs&Potatis-pureé igår... han verka inte tycka de va så konstigt..lite grimaser i början men sen åkte det ner.. hahaha sööt!!

Nu blir det Toast-frulle !

Majs&Potatis - Pureé - Mumsss :):)


Konstiga stuffs?!


Haklappen och händerna är alltid säkrast att stoppa i munnen!






Say hello.


Åh jag är så gower!



Tittar på vattenfallet - Spännande like hell.


Mina finaste boys - The love in my life!


The pink mumi


Skalman the boy! Han får mycket pussar och dreggel på sig den snubben.
 

Denna är jävligt rolig tycker Vince!!!:D Jag med för den delen.
Skalman han är tlööött... TLÖTTTT!


Kommentarer
Postat av: Lina

Herregud så stor han börjar bli :)

2009-06-12 @ 12:25:23
URL: http://milismini.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman har så fin lille vince =) jag kommer upp på söndag me leo så kan vi ta ett glas vin å leka me barnen å grilla???? puss joanna

2009-06-12 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0