Rööd som en räka.

Imorses gick vi upp tidigt *Idag igen*. Packade med alla våra saker och drog iväg till Havet vid Tjolöholms slott.
Hittade en perfekt plats där det fanns både skugga och sol. La ner Vince i hans babygym, vi drog på myggnätet för det fanns massor av små odjur bara för det var skugga. Så där låg han gött en bra stund.
Och vi käkade frallor till frukost och solade! Bebisar överallt så det var nog ett grymt baby-ställe =)=)
Doppade fötterna och vattnet var helt ljummet. Längtar tills jag kan bada !!!

Åkte hem vid 15 så Vincent skulle få komma in i svalhet lite.. trots att de va rätt svalt i skuggan, det var tur för när jag kom hem och tittade mig i spegeln så är jag heeeeeelt illröd, axlarna är helt förstörda typ. HAHAHA!
Varit helt bländande kritvit nu under graviditeten (för jag solar ej då). Så nu blir vi inne resten av dagen, man blir trött i solen! 25 grader var det kl 10 imorse.

Nu ska det lagas Korvstroganoff och chilla !!!! BYE

Kommentarer
Postat av: madde

haha ja d hade nog mina grannar gillat! surkärringar Men ja ska gasta på er nästa gång ni går förbi! haha!

2009-06-01 @ 18:32:16
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine
Postat av: mikaela

Vad söt lille Vincent är! Underbart namn har han oxå :)



Ha en fin vecka!

2009-06-01 @ 22:24:58
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0