Sö ndagskväll = MYS

Heeej!!!!
Varit iväg o ätit på Donken.. Vince fick en grön ballong som han låg & tittade på lääänge - Mötte upp Joanna and Leo.. gick o strosa runt, åkte lite bil... men sedan kände jag för att åka hem. Lillen behövde få på Pyjamas o få sova i sin lugna hem-mijlö =) Så nu väntar jag på en Film och på min man. Ska snaska chips, jordnötsringar, dip o cola! Är så sjukligt sugen.. Vill se Sunes sommar, så jävla rolig! Inte sett sen jag var liten. Såg alltid den när jag var sjuk, då bärde mamma in en Tv till min säng, och köpte massa godis, tidningar o dricka... så låg jag där i sängen hela de sjuka dagarna och blev ompysslad. De va mys, nu är det andra tider när man är vuxen. Då är det inget fel på en fast man har 40 i feber eller inte kan gå typ "Eh, sluta shåpa dig nu... nog kan du gå till jobbet ändå" får man typ höra från alla .. och jag tycker jag hör sån överallt.. till alla som är sjuka! HAHA det är tuffa tider - för eeendel.

Har inte alls varit pigg idag faktiskt, hahaha!
Puss o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0