Städhjälp??

Regnigt väder idag igen, vi som får vänner hit i eftermiddag som ska grilla.
Men men.. vi får väl bara grilla snabbt och äta det inomus =)

Idag var jag inte på morgonhumör direkt... ville bara dö typ HAHAHA! Ändå va kl halv 9, så det gick ju ingen nöd på mig direkt men jag hade nog velat dra mig till 11 iallafall. Men älsklingen va glad och pratsam så man blev ju genast på gött humör igen... Nu ska jag äta gårdagens Tacos i pitabröd till Frukost.. Mums, mycket godare dagen efter!

Golven är äckliga fast jag håller på med dom äckliga asen varje dag, skyller på vår dåliga dammsugare.
Så jag får väl underhålla vårt kära hem idag igen .. tills gubben kommer från jobbet!!

OCH MITT ÄCKLIGA HÅR SOM DE FLYGER 20 CM TJOCKA TUSSAR OC LÖSA STRÅN VARJE GÅNG JAG RÖR DET, SOM FLYGER RUNT ÖVERALLT OC FÖRPESTAR VÅRT HEM OCH ALLA I DET. NÄR FAN SKA JÄRNVÄRDET EL VA FAN DE ÄR BLI BRA???

Nej inget lip....tjoho

Kommentarer
Postat av: andrea larsson

golv probleb och hår problem kommer man ha så länge man har hår! Min hårstrån från huvudet finns överallt!

2009-06-14 @ 12:55:24
URL: http://mittbrev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0