Tisdags kvällen!

God kväll . . .  ;-)

Idag har varit en riktig shopping-dag.. var väl inte riktigt meningen jag skulle shooppa alls för det har blivit ööööverdriven shopping denna månaden verkligen, men vem fasen kan låta bli? Och allra helst när man har en vän som Jenny med sig som inte stoppar än utan "jo men köp det emily, skit fint... jo, men ta det" HAHAHA! Söt =)

Shoppat leksaker till Vince. Fast det skulle egentligen inte bli något till honom denna gången för han fått så otroligt mycket så han behöver egentligen inte något men allt är ju såå sött, + massa olika babybestick, tallrikar och haklappar för imorgon blir han 4månader och får när han vill börja med smakportioner! Får se om vi tar det direkt eller om vi väntar lite.. det är ju inte direkt någon bråtska. Men han ser verkligen läskad ut när han ser oss äta så det ser ju lite synd ut om honom (tycka synd om alla-- jämt. haha).

Och så shoppade jag massa trosor, en tunika och skärp till mig själv för ungefär lika mycket som jag handlade till Vincent men nu när jag kommit hem får jag sjukt dåligt samvete och känner mig dålig för att jag kunde handlat mer till Vince istället för mig själv *Ego ego* Fast jag har faktiskt inte shoppat till mig själv på ett år eller nåt.. men ändå!

Jaja.. vart en väldig trevlig dag... Lillgubbsen blev jätte ledsen när han hörde tåget komma förut på stationen :( Stackars stackars älskling... Och så var det en alkolist på bussen som hade trillat så han blödde ur huvudet =/ Så satt han & sa till busschaffören  "- Ledsen, jag är ledsen :(" Buhuuu.. stackars honom, jag blev så blödig!

Ska upp kl 06 imorgon för jag ska äntligen till Sjukgymnasten och visa upp mig efter Operationen, och lära sig gå utan haltning och alla de andra övningarna!  Spännande!!
GODNATT.








Kommentarer
Postat av: jenny

ja,det är farligt att gå och shoppa med mej! jag vet. jag är en fara för mig själv för det mesta så nu blev jag farlig för dig istället! haha. men det var verkligen jätteroligt att träffa dej o vince! o få inte dåligt samvete, en sån fin mamma som du får unna sig något ibland med. så mycket kärlek som han får så mår han inte dåligt av en leksak mer eller mindre! puss!

2009-06-10 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0