Heeeej svejsss ...

Heeeej svejsss ! ! !
Nu är vi hemma och det har packats upp, plockats i ordning, slängt in en tvätt osv. Blir så stökigt och rörigt när man kommer hem efter några dagar.

Vi åt en Trollis-kebab på Hemvägen och det var sjukligt smarrigt, trots att man ikke var bakis. Fast det är väl alltid gott, eller? =) Har varit så himlaaa trött idag.. vet inte varför, somnade en stund på dagen.. en stund i bilen och lika trött är man fortfarande.. Men men!

Midsommaraftonen igår var riktigt bra, som den brukaar vara - Tradition, tradition! Det enda som saknades var min älskade Maaaalin! ♥. Regnet kom och gick men framemot eftermiddagen så klarnade det upp och himlen blev klarblå lagom till Tipspromenaden & 5-kampen! Gissa vilka som kom först i Tipspromenaden? Mamms and ME! :-)
Jag som alltid brukar komma sist, men nu är man en ny människa, nu när man har en ny kula! MOHAHA!
Vann ett headset med mic och USB! JIHU!!

Åt så himla gott.. såklart ! Färskpotatis, sill (jag hoppade dock det där), gräddfil, gräslök... och vi i vår familj äter också Janson, köttbullar och Prinskorvar till som man gör på Jul & Påsk! Men det tackar jag aldrig nej till... för Janson är en välsignelse för Smaklökarna!

När det började bli livat i luckan fram på kvällskvisten så gick jag in till min lilla herre som låg och trynade så gott .. och slocknade jag med. Men tur var ddet.. hade inte orkat vara uppe länge samtidigt om man ska gå upp tidigt!

Vi fick väcka Vincce när vi var på Midsommarfirandet.. vi ville ju att skulle ha sett och upplevt en midsommarstång, sånger & barn.. Och nog blegade han sig omkring =) När dom stora starka gubbarna med öl-kaggarna skulle ställa upp stången så brast den mitt itu HAHAHA, alla asgarvade och de fick dansa ur en halv stång !=)
Jag fick dock inte dansa ännu men nästa år när Vince kan gå, och är 1½ år så ska vi dansa massor och bara ha det underbart!! Såklart var det en raggar-jävel som fik syn på mig där borta och glodde nånstop i flera timmar och log.
Vågar inte kolla åt nån killes håll för då ler dom typ och tro man vill ha dom - NEJ, men man måste la få kolla på folk? Iallafall för att slippa snubbla typ. USCH så kollar dom typ uppifrån och ner. Killar är bra vidriga varelser eggentligen!

Nu ska jag lägga våran lilla plutt, blir film och lite nervarvning från dessa dagar!! :-):-)
KRAM & Hoppas ni hade en braa Midsommar.

// Varit och promenerat till Coop för att handla. Backarna tillbaka är dödliga! Så som jag flåsa var det tur att ingen gick förbi för då hade jag skämts ordentligt - Men det är ju på detta sätt kondisen kommer tillbaka. Så, what to do?!










Lill-ungen sover djupt med ett litet leende :-)




Jag försöker göra mig teeee.


Såå fin utsikt från stugan!!




Stolt morfaaaaar.


Stolt mormorrr!


Och...stolt maaaamma!


Några av alla bilderna från igår. Värsta bilddagboken blidde det här . Sorryyyy!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken söt son du har!

2009-06-21 @ 10:44:16
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fina bilder..

Jag kommer aldrig glömma det året jag var med hahaha Men gud va kul vi hade =)

2009-06-21 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0